מקלב על הערעור לשינוי ההחלטה בקריית גת: "החלטה פוליטית"

אבי רבינא No Comments on מקלב על הערעור לשינוי ההחלטה בקריית גת: "החלטה פוליטית"

לקראת ערעור בוועדת הותמ"ל שמתכנסת היום אחרי שח"כ אורי מקלב קרא לפתיחתה אמר חה"כ: "קרית גת מערב זהו תחילתו של פתרון ואנחנו מצפים מחברי הוועדה הבוקר לשנות את ההחלטה הפוליטית והלא מקצועית ששינתה את המקום"

אתר בנייה בקריית גת צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת אורי מקלב מיוזמי הערעור לפני כחודש בוועדה הארצית לתכנון ולבנייה של מתחמים מועדפים לדיור, ועדת התכנון שמטרתה להגדיל את היצע הדירות בישראל: "לדיון הבוקר יש חשיבות כפולה הן להצלת המקום עצמו והן לפתרון מצוקת הדיור הכללית בציבור החרדי. קרית גת מערב זהו תחילתו של פתרון ואנחנו מצפים מחברי הוועדה הבוקר לשנות את ההחלטה הפוליטית והלא מקצועית ששינתה את המקום מתכנון עבור הציבור החרדי לתכנון כללי ובכך לגזול את כבשת הרש".

"מדובר באלפי יחידות דיור שיכולים להיות פתרון חשוב למצוקת הדיור בציבור החרדי" – הוסיף מקלב, "אנחנו עשינו מאמץ גדול והופענו בפני הוועדה, הצגנו בפניהם את האמת על ההחלטות הלא מקצועיות שהתקבלו בשנה האחרונה. אנחנו מצפים שהתכנון יהיה פתוח עבור כלל הציבורים – הם לא יכולים לקבל החלטה אחרת, זו חובתם של אנשי המקצוע לפסול את ההחלטות הפוליטיות הפוגעות בציבור החרדי".

לפני כמה ימים התראיין שר השיכון, זאב אלקין בתוכנית "שטח נדל"ני והסביר את מהלכיו, גם בסוגיית קריית גת: "אנשי המקצוע טוענים שצריך רק 80 אלף יחידות בשנה כדי למנוע את עליית המחירים, אבל בגלל שצריך להדביק את הקצב משווקים יותר. עקפנו את השיא של כחלון. אם זה ייפסק נחזור אחורה. ליצמן שיווק 2300 דירות לחרדים בשנה שהוא היה שר השיכון, אני שיווקתי 4000 שזה כפול ממנו. אולי לא היה לכם נציג במשרד השיכון אבל התוצאות טובות" טען אלקין בריאיון.

גם שרת הפנים, איילת שקד אמרה בריאיון לאבי רבינא ב'מהדורה המרכזית': "מה שהיה בקריית גת מקודם כעת מקודמת תוכנית אחרת גם לציבור החרדי ואושרה השבוע. הציבור החרדי צריך פיתרונות דיור לא פחות מהציבור הכללי בישראל"



0 תגובות